Platební podmínky:
Po vytvoření objednávky a následné telefonické či e-mailové dohodě, uhraďte prosím celou částku během následujících 24 hodin převodem na účet č. 86-5850700217/0100. Do zprávy pro příjemce uveďte prosím Znovunapojení + své jméno a příjmení. Po připsání peněz na účet Vám bude e-mailem zasláno potvrzení rezervace. Pokud nebude částka do té doby připsána na účet, bude Vaše rezervace automaticky stornována. Platba v hotovosti je možná pouze po telefonické dohodě s tím, že bude provedena před začátkem samotného sezení.
VYTVOŘENÍM OBJEDNÁVKY SOUHLASÍTE S PLATEBNÍMI A STORNO PODMÍNKAMI.
Storno podmínky:
Rezervaci lze bezplatně zrušit nejpozději 24 hodin před začátkem služby, a to buď telefonicky nebo e-mailem, který Vám byl zaslán po zaplacení rezervace. Poté bude provedeno vrácení peněz na Váš účet nebo se po dohodě můžete objednat na jiný termín. Při pozdějším zrušení nebo nedostavení se na sezení nevzniká nárok na vrácení peněz a sezení se počítá jako proběhnuté.